الجمعة، 19 فبراير 2010

اسأل روحك



أراك عصي الدمع شيمتك الصبر


أما للهوى نهي عليك ولا أمر


نعم أنا مشتاق وعندي لوعة

ولكن مثلي لا يذاع له سر

هناك 10 تعليقات:

صمت المشاعر يقول...

ياسيدي ياسيدي

ام كلثوم بحالها ايه الروقان دا كله

ماشي يا استاذه

فينك وفين اراضيكي

صمت المشاعر يقول...

لا وانا كمان اول تعليق

اخيرا هموت وانا مرتاحه

thunder يقول...

ههههههههههههههههه هو ريمبر فيما ريمبر ان الكلمات دى بتاع الست " المتنبى "
بس عارفة الاجمل من الكلمات الصورة انا بعشق الكمان جداااااااا لانه عنده قدرة على التعبير هو والناى بجد مختلفة جدااا عن اى اله موسيقة بحسهم بس عاوزين لسان وهيتكلموا والوردة دى انا شايفة هى ريشة او اداءة العزف لا بجد البوست متكامل والكمال لله وحده ممممممممممممم اية دا هو شغل قسم اول جامد كدا احنا نوصى كل كام يوم بقى يعتقلوكى ههههههههههههههه
اختى العزيزة دمتِ يارب بكل حب و ود وفى رعاية وحفظ الله يارب دائمااااااااااااااااااااااااااا

thunder يقول...

صحيح العيش والحلاوة وصلو ولا لسه ؟؟!!!!!!
ههههههههههههههههههه

well يقول...

جميلة ...

thunder يقول...

مممممممممممممم فينك وفين الجديد يابنتى واية سر الاختفاء يارب يكون نت




اختى العزيزة دمتِ يارب بكل حب و ود وفى رعاية وحفظ الله دائما يارب

just dream يقول...

صمت المشاعر
انا اهو معلشى اتاخرت عليكى فى الرد كنت لسه جايه حالا من مدونتك بس انتى عارفه المواصلات وحركات النت هههههههه
بس ايه رايك فى الست عظمه على عظمه
منورانى ياليلى

ده ايييييه النور ده يامانو ده حتى التعليق مش راضى يتبعت حقيقى منوره ههههههه

just dream يقول...

thunder
ههههههه اه اعتقد انها كلمات المتنبى على مااتذكر انا كمان
وبجد بشكرك جدا على التعليق وفعلا الكمان والناى من الالات الموسيقيه الرائعه فى التعبير وضيف عليهم العود والبيانو حلويين جدا هما كمان
بشكرك مره تانيه على وجودك وتعليقك الجميل

just dream يقول...

well
هيا فعلا جميله وام كلثوم ابدعت فيها
اشكرك على التعليق

just dream يقول...

thunder
اولا بجد بشكرك جدا على السؤال والاهتمام وانا موجوده مفيش اختفاء ولا حاجه بس مفيش وقت انزل بوست بس ان شاء الله قريب جدا هنزل بوست كويس
مرة تانيه بشكرك على وجودك وسؤالك
صحيح العيش والحلاوة موصلوش تقريبا اللى بعتهم معاه طمع فيهم ههههه امال لو كانو كباب وكفته كان حصل ايه