الجمعة، 17 أبريل 2009

مساااااااء الخييييييييير

مساء الخير يااهل الانترنت
بداية وقبل كل شىء احب اشكر اختى وحبيبتى صمت المشاعر لانها بجد تعبت معايا على ماعملت المدونه
أينعم هى لسه تحت الانشاء ولسه متشطبتش سوبر لوكس لكن شغاله يعنى ههههههههه
انا بصراحه اتعرض عليا كتير ان اعمل مدونه لكن كنت حاسه ان مش فاضيه بالرغم ان انا فاضيه بس معرفش ازاى ماعلينا من الحتة دى

بس فجأه صحيت الصبح قصدى بعد الظهر لقيت نفسى طالبه معايا مدونه هههههههه فقلت لازم ولابد نعمل مدونه .
زهقتوا ولا ايه؟
استنوا لسه مخلصتش كلامى عيب تمشوا وتسيبونى اتكلم مع نفسى الناس تقول عليا ايه اتهبلت؟ قال يعنى كنت عاقله قبل كده هههههههه نشوف الموضوع ده بعدين
استنيتوا؟ طب كويس هههههه
نتكلم جد بقى شويه
انا بجد حسيت ان عاوزة اعمل حاجه جديده فى حياتى عامة وفى عالم المدونات خاصة
ونفسى بجد ان المدونه دى تكون لوجه الله وأحاول بقدر المستطاع ان أفيد غيرى ولو بأى معلومه بسيطه وانا كمان اتعلم منكم كل ماهو جديد فى عالم الفن هههههههههه قصدى فى عالم التدوين
صحيح قبل ماحد يعلق على اسم المدونه هو وكيلة نيابه مع ايقاف التنفيذ اصل لسه والله لم يصدر القرار بعد وهو حلم جميل نفسى يتحقق ادعولى بقى يكون قريب علشان ابقى مع التنفيذ هههههه
اتمنى اشوف تعليقاتكم الجميله واللى تشجعنى اكمل احسن ارجع فى كلامى تانى هههههههه
يلا تصبحوا على خير يأحبائى الصغار ههههههههه على اساس ان انا مامتكم تخيلوا؟ ههههههه

هناك 12 تعليقًا:

صمت المشاعر يقول...

سمسمه نورتي ياجميل المدونه والمدونات المجاوره هههههه هو اي انتي تعبتيني معاكي علي ما عملتها وسهرتيني حبتين وزهقتيني هههههههههه بس يلا قدري
لا بجد متوقعه للمدونه دي مستقبل باهر هههه باهر مين ؟ ماعلينا

المهم عاوزين نشوف الهمه بقي ومنتظرين احلي شغل من احلي سمسمه مفيش بقي شكولاتايه علي البوقين الحلوين دول

MǿиY El-Shreef يقول...

اهلالالالالالالالالالاوسهلالالالالالالا

نورتي عالم التدوين ياقممممره

مستنيينك ومستنيين جنااانك

منورة

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

اهلا بيكى فى ارض المدونات
بيتك جميل ودمة خفيف
بداية موفقة
مستنين احلى كلام
:)

تقبلى مرورى

وردة يقول...

الو

انا اول مكالمة

صمت الحنين يقول...

اهلا بيكى ياسمسه منوره والله عالم التدوين

والف الف الف مبروووووووك على مدونتك الجميله د

وعقبال يااارب ماتغيرى اسمها الى وكيلة نيابه مع التنفيذ ويكون قريب باذن الله
ومستنين مواضيعك ياقمر

just dream يقول...

ميرسى يامانو والله دايما تعباكى معايا وياستى اما اشوفك هبقى اشتريلك شيكولاته وكفايه بقى خلصتيلى فلوسى ههههههههه
وبعدين انا برده اللى سهرتك ماانتى يااما سهرتينى وان كنت ناسى افكرك هههههه
منورة يامانو والله

just dream يقول...

مونى
ربنا يخليكى ياجميله والله انتى اللى منورة وان شاء الله هتشوفوا جنانى قريب ههههههه

just dream يقول...

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية
ربنا يخليكى يارب والمدونات منورة باصحابها والله
منورة بيتى الصغنون ده
وان شاء الله هتشوفى كلام ملوش حل قريب هههههه

just dream يقول...

وردة
منورانى والله معلشى بقى هارد لك مش اول مكالمه بس متعوضه ان شاء الله اصل باين كان الجوال سايلنت هههههه المرة الجايه هرد عليكى بسرعه
نورتى ياجميله

just dream يقول...

صمت الحنين
ياهلا ياهلا منورانى والله يامونى
وادعيلى كده ان ربنا يكرمنا علشان زهقنا خلالالاص
ربنا يخليكى ياحبيبتى على مرورك الجميل

assafo anaroze يقول...

الف مبروك واتمنى انك ترتاحي خالص معانا على البلوج سبوت
اتمنى انك تكوني بخير
كل سنةوانت طيبة

just dream يقول...

assafo anaroze
وانتى طيبه وميرسى على وجودك فى بيت العز هههههه
وان شاء الله نقدر نقدم اى حاجه مفيده
نورتينى